Iнфармацыя аб сітуацыі, якая склалася на рынку працы на 1 чэрвеня 2022 года
У мэтах рэалізацыі мерапрыемстваў па забеспячэнні занятасці насельніцтва Ашмянскага раёна кіраваннем па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне сумесна з наймальнікамі, мясцовымі органамі кіравання і самакіравання ажыццяўляецца комплекс мер па садзейнічанні занятасці насельніцтва, якія забяспечваюць павышэнне яе ўзроўню і сацыяльную падтрымку беспрацоўным.
У службе занятасці створаны і пастаянна абнаўляецца банк даных аб патрэбнасці прадпрыемстваў, устаноў, арганізацый раёна ў рабочай сіле па прафесіях і спецыяльнасцях.
Для забеспячэння часовай занятасці непрацуючых грамадзян, а таксама асоб, якія не маюць па розных прычынах сталай працы і даходаў, арганізаваны аплатныя грамадскія работы па дагаворах з прадпрыемствамі раёна.
Асноўнымі задачамі, выкананымі аддзелам па працы і занятасці, у сферы занятасці насельніцтва, з'яўляюцца:
- рэгістрацыя беспрацоўных і тых, хто звярнуўся па дапамогу ў працаўладкаваннi;
- стварэнне банка даных вакансій у раёне;
садзейнічанне ў:
- працаўладкаваннi грамадзян на пастаянную, часовую і аплачваную грамадскую работу;
-прафесiйнай арыентацыі і навучанні беспрацоўных, арганізацыі другаснай занятасці моладзі ў вольны ад вучобы час;
-социальной падтрымцы беспрацоўных шляхам выплат дапамогі па беспрацоўі і матэрыяльнай дапамогі, стыпендыі накiраваным на навучанне;
-у арганізацыі самазанятасці беспрацоўных; разглядае ў адпаведнасці з заканадаўствам звароты грамадзян па пытаннях працы і занятасці, арганізуе іх асабісты прыём, прымае меры па ўдасканаленні працы са зваротамі грамадзян.
ГРАМАДЗЯНАМ |
НАЙМАЛЬНІКАМ |
Гадзінны працоўная занятасць моладзі ў вольны ад вучобы
час |
Адаптацыя інвалідаў да працоўнай дзейнасці |
Альтэрнатыўная служба |
Пра інфармацыйным партале дзяржаўнай службы
занятасці |
|
Працаўладкаванне замежных грамадзян і асоб без грамадзянства ў Рэспубліцы Беларусь:
http://uvd.grodno.by/index.php?option=com_content&view=article&id=1530&Itemid=187
За атрыманнем кансультацыі па ўказаных і іншых пытаннях Вы можаце звярнуцца ў аддзел па працы і занятасці ўпраўлення па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Ашмянскага райвыканкама
(г.Ашмяны, вул. Савецкая, 103, каб. №8). тэлефоны: 2-21-84, 2-21-86.
Інфармацыйны партал дзяржаўнай службы занятасці (далей - партал ГСЗ) прызначаны для перакладу паслуг, якія прадстаўляюцца насельніцтву і наймальнікам органамі дзяржаўнай службай занятасці Рэспублікі Беларусь у электронны выгляд.
Партал ГСЗ даступны ў сетцы Інтэрнэт па адрасе:
gsz.gov.by.
Партал ГСЗ дазваляе:
ствараць для кожнага кліента дзяржаўнай службы занятасці «асабісты кабінет»;
падаваць звесткі аб вакансіях у рэжыме on-line у органы дзяржаўнай службы занятасці з наступнай публікацыяй іх на партале, а таксама ў аўтаматызаваным рэжыме перадаваць на партал вакансіі, звесткі аб якіх прадастаўлены ў дзяржаўную службу занятасці на папяровых носьбітах;
атрымліваць звесткі аб наяўнасці вакансій, як у цэлым па рэспубліцы, так і па кожным рэгіёне альбо населенага пункта паасобку;
ажыццяўляць прагляд рэзюмэ, запоўненых грамадзянамі самастойна ў «асабістым кабінеце» партала або перададзеных на партал па жаданні беспрацоўных органамі дзяржаўнай службы занятасці;
ажыццяўляць падпіску на рассылку, як анкет-рэзюмэ, так і інфармацыі аб вакансіях, а таксама атрымліваць паведамлення на e-mail аб з'яўленні на партале падыходнага варыянту для працаўладкавання;
накіроўваць водгук на знойдзеную анкету-рэзюмэ альбо вакансію з дапамогай адпраўкі інфармацыі ў «асабісты кабінет» суіскальніка або наймальніка адпаведна;
забяспечваць інфармаванне грамадзян і арганізацый аб сітуацыі на рынку працы рэспублікі, якія праводзяцца мерапрыемствах, аб кантактных дадзеных усіх падраздзяленняў органаў дзяржаўнай службай занятасці і аказваемых імі паслугах;
атрымаць доступ да банка дадзеных прафесіяграмы для ажыццяўлення прафарыентацыі грамадзян, а таксама да інфармацыі па навучанні беспрацоўных;
атрымаць доступ да нарматыўна-прававым актам, які рэгламентуе дзейнасць дзяржаўнай службы занятасці ў галіне забеспячэння занятасці насельніцтва.
Для працы на партале ГСЗ суіскальніку неабходна:
наяўнасць зарэгістраванага e-mail;
выканаць доступ у сетку Інтэрнэт і ажыццявіць рэгістрацыю на партале ГСЗ gsz.gov.by.
ажыццявіць актывацыю «асабістага кабінета» з дапамогай пераходу па спасылцы, адпраўленай парталам ГСЗ на пазначаны пры рэгістрацыі e-mail (у наступным, аўтарызацыя на партале для працы ў «асабістым кабінеце» суіскальніка выконваецца па лагіне і паролю)
Для працы на партале ГСЗ наймальніку неабходна:
наяўнасць сертыфіката адкрытага ключа праверкі ЭЛП, выдадзенага які сведчыць цэнтрам Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва * (далей - ЭЛП);
наяўнасць зарэгістраванага e-mail;
ажыццявіць наладу персанальнага кампутара для выкарыстання ЭЛП;
выканаць доступ у сетку Інтэрнэт і ажыццявіць актывацыю «асабістага кабінета» шляхам ўваходу на партал gsz.gov.by.з ключом ЭЛП.
* Пры адсутнасці ў арганізацыі ЭЛП, выдадзенай які сведчыць цэнтрам ФСАН, неабходна звярнуцца ў раённы аддзел ФСАН, згодна тэрытарыяльнай прыналежнасці арганізацыі.