Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Ашмянскi раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Навiны / Навiны раёна
10.12.2022

 Служба "адно акно" Ашмянскага райвыканкама прызнана лепшай у Гродзенскай вобласці

У мінулы чацвер у Слоніме прайшоў абласны семінар для кіраўнікоў справамі гаррайвыканкамаў, кіраўнікоў службаў «адно акно». Пасля абмену вопытам па ажыццяўленню адміністрацыйных працэдур і павышэння эфектыўнасці працы адбылася цырымонія ўзнагароджання пераможцаў конкурсу «Лепшая служба «адно акно» Гродзенскай вобласці». Першае месца ў сваёй падгрупе раёнаў заняла служба Ашмянскага райвыканкама. Атрыманы дыплом-сведчанне якасці працы спецыялістаў і кіраўніцтва службы «адно акно», закліканай дапамагаць людзям у ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур. А іх тут ні шмат ні мала — 181. Пастаноўка на чаргу маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, перапланіроўка і рэканструкцыя дома, прызначэнне сямейнага капіталу — гэтыя і многія іншыя пытанні грамадзян і юрыдычных асоб вырашаюцца дзякуючы кваліфікаванай дапамогі спецыялістаў Вольгі Лежневіч, Наталлі Ціхановіч, Алены Шаўлюк, ліны Акінчы. – За 2022 год службай «адно акно» Ашмянскага райвыканкама ажыццёўлена 3390 адміністрацыйных працэдур: у дачыненні да фізічных асоб – 2911, па заявах юрыдычных асоб — 479, - распавёў начальнік аддзела па юрыдычнай рабоце, зваротах грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама Віталь Шаверда. Акрамя таго, службай ажыццяўляецца папярэдняе кансультаванне, прыём заяў зацікаўленых асоб па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, кірунак запытаў, выдача адміністрацыйных рашэнняў. За 11 месяцаў 2022 года спецыялістамі службы «адно акно» выканана каля трох тысяч запытаў. А гэта значыць, што людзі змаглі зберагчы свой час, бо гэтую працу зрабілі замест іх. Дарэчы, Ашмянцы цэняць аказаную ім дапамогу. Па выніках апытання-галасавання, размешчанага на сайце райвыканкама, рэйтынгавая ацэнка якасці працы службы «адно акно» склала 99,45 працэнта. Высокую планку трэба будзе ўтрымаць і ў далейшым, як і ўзровень даверу насельніцтва, на карысць якога працуюць спецыялісты службы.